Kedves Családunk és Barátaink!

Köszönjük, hogy velünk ünnepeltetek, és a sok útravaló emléket, amit kaptunk! Mi most nászútra indultunk, és reméljük, közben megérkeznek a képek is, amiket mielőbb megosztunk veletek!

Ha Te is készítettél fotókat, kérjük, oszd meg velünk valamilyen formában, vagy töltsd fel egyenesen IDE.

Szeretettel: Dorka és Bernát

Hívunk benneteket, ünnepeljetek velünk 2020. július 18-án házasságkötésünk alkalmából!

Ezen az oldalon osztunk meg veletek minden fontos információt, és itt van lehetőségetek a visszajelzésre is, amit kérünk, mielőbb tegyetek meg ezen a linken keresztül!
Ha valamit kifelejtettünk volna, szóljatok! 🙂

(Utolsó frissítés: 2020. július 12.)

FONTOS! Helyszínváltozás!

Menetrend

A templomi szertartás 16 órakor kezdődik a Felsőgödi Jézus Szíve Templomban. (Göd, Bozóky tér 2.)

Utána közös fotózás a templom előtt.

A templom melletti plébánia 15 órától nyitva lesz. Ha bármi olyat hozol, amit az esküvő ideje alatt inkább ott tárolnál a forró autó helyett, akkor vidd be nyugodtan. Mellékhelyiségek is itt állnak rendelkezésre, valamint a szertartás és a közös fotózás után átöltözni is itt van lehetőséged.

A templom jobb szárnyában egy gyereksarok várja a legkisebbeket és szüleiket.

Innen indulunk Nagymarosra legkésőbb 18 órakor, ahol egy mesés almáskertben finom vacsora és hajnalig tartó közös örömködés vár minket.

Borral a Hetényi pince örvendeztet meg minket, a vacsoránkat pedig Nikó és Lili főzi! ❤︎
Készülünk meleg és hideg, húsos és húsmentes ételekkel is. Ha szeretnél a piknikhez hozzájárulni valami finomsággal, azt szívesen fogadjuk. 🙂

Esőhelyszín: Nagymarosi Plébánia nagyterme

Programok, tudnivalók

• Foci, frizbi, tollas, célbadobás a réten napnyugtáig. Ehhez megfelelő öltözetet hozzatok magatokkal.
  • Bár tudjuk, hogy csillagfényben is remekül lehet focizni, tollasozni, de este 10-kor tombolahúzás! 🙂 (Mert a vőlegény jobban húz tombolát, mint ahogy a menyasszony táncol…:))
  • A legkisebbeknek külön gyereksátorral, benne játszósarokkal készülünk, ahová bátran hozzatok magatokkal nem féltenivaló játékokat, foglalkoztatókat. Ágira és Veronkára bátran bízhatjátok a gyerekeket, amíg Ti táncoltok.:)
  • A zene a menyasszony és a vőlegény ízlését tükrözi, így ha a DJ-ktől számot szeretnétek kérni az csak rajtunk keresztül lehetséges és csak írásban. A beérkezett pályaműveket 30 napon belül elbíráljuk, és a döntést a helyszínen kifüggesztjük. Addig is próbáljátok meg élvezni, Balázs és Verocs mindent meg fog tenni azért, hogyha mindenki kívánságát nem is tudják egyszerre teljesíteni, legalább mi jól érezzük magunkat.:)
  • A füstölgők és a nem füstölgők érdekében külön dohányzóhellyel készülünk. Kérjük, csak itt gyújtsatok rá, és használjátok a kihelyezett hamutálakat!
  • A “Legtöbbet ismételt kérdés” kategória győztese: Lesznek-e szúnyogok? Valószínűleg lesznek, és minden környezeti szempontból általunk vállalhatót megteszünk azért, hogy minket elkerüljenek.
  • Nem úgy – sőt, sehogy sem – szeretnénk bekerülni a hírekbe, mint a koronavírus második hullámának hazai gócpontja. Nagyon szeretnénk együtt ünnepelni Veled, de ha lázas vagy, köhögsz, betegnek érzed magad, kérjük, a közösség érdekében, inkább maradj otthon.
  • A szervezés során is törekszünk hulladékszegény megoldások megtalálására és megvalósítására. Kérjük, Te is ügyelj rá, hogy minél kevesebb hulladékot hozz magaddal. A helyszínen külön gyűjtjük az alábbi hulladékokat: szelektív (nem szennyezett papír, fém, műanyag), üveg (gyűjtőpont a konyhán), lovaknak (pl. dinnyehéj), komposzt (zöldség- és gyümölcsmaradékok), ételmaradékok, és kommunális (minden, ami máshova nem).

Helyszínek

Templom: Göd, Bozóky tér 2.

Vacsora helyszíne: Almáskert, 47°48’32.4″N 18°58’28.7″E

Parkolási lehetőség: frissítés alatt

Nagymarosi Plébánia: Nagymaros, Szent Imre tér 2.

Megközelítés

Autóval érkezők Budapest felől Gödre a 2-es és M2-es úton juthatnak el. A templom mellett és a közeli utcákban számos parkolóhelyet találtok majd, a parkolás mindenhol ingyenes.

A vacsora helyszínére Vácon keresztül a 2-es, majd a 12-es úton át, Nagymarosnak vesszük az irányt. Kismarost elhagyva kb. 3,5 kilométert kell haladni, majd az “ESKÜVŐ” táblánál balra kanyarodni. Innen bátran hagyatkozzatok a táblákra, amik elvezetnek a parkolóhoz és az Almáskerthez!

Vonattal a Nyugati pályaudvarról Göd-Felső megállóig gyertek, onnan gyalog kb. 5 percre található a templom.

Gödről vonattal is eljuthattok Nagymarosra. A Nagymaros-Visegrád megállónál kell leszállni, ahol a vonat végénél lévő parkolóból segítünk majd a helyszínre való kijutásban.

Szállás

Javasoljuk a sátorozást (mi is ott sátorozunk majd! 🙂 ), a helyszínen számos sátorhely van.

A Nagymarosi Plébánián is van szálláslehetőség térítésmentesen, fürdőszobával, és néhány szivacs is rendelkezésre áll. Kérjük, jelezd, ha itt szeretnél megszállni! (Nagymaros, Szent Imre tér 2., Fotók) Azonban fontos tudnod, hogy ez az esőhelyszínünk is, ezért ezt a szálláslehetőséget csak jó idő esetén tudjuk biztosítani.

A környéken rengeteg szálláshely kiadó, kérjük, ezt egyénileg intézzétek.

“Jajj, mit vegyek fel?!” “Juhu, végre felvehetem!” vagyis a bűvös DRESS CODE

Szeretnénk, ha jól éreznéd magad, és ezért fontos elmondanunk, hogy a piknik egy Almáskertben lesz. Nyugodtan gyere lezserebben öltözve, amiben jól érzed magad. 🙂

Átöltözésre a templomi szertartás és fotózkodás után, a szomszédos plébánián lesz lehetőséged.

Ha napközben meleg is van, estére nagyon le tud hűlni az idő, ezért készülj meleg ruhával, akár pokróccal is!

Visszajelzés

Kérjük, hogy mielőbb jelezz vissza az alábbi kérdőív kitöltésével! (Légyszi, ha nem tudsz eljönni, azt is jelezd felénk!)