A masszázs javítja a vérkeringést, jelentkezik egy fokozott hisztamin és bradikinin felszabadulás, oldja az izomcsomókat, mobilizálja a zsírsejteket, csökkenti az izomlázat, fájdalmat csillapít. Nagyon fontos, hogy a faszciát vagy izompólyát mobilizálja amit egy kicsit úgy kell elképzelni mint amikor a egy női lábon a harisnya elcsúszik, elmozdul és ezt helyre simítjuk illetve igazítjuk. Igen lehetséges. A gyúrás emeli az izom hőmérsékletét, fokozza az izomteljesítményt és javítja az izomtónust. Az ütögetések vagy kopogtatások pl. nagyon jól oldják a letapadt nyákokat és egyéb váladékokat.

 

A helyes jóga három összetevőből áll. Az egyik az a számos, különféle testpóz, amit a résztvevő felvesz és kitart egészen a következő pozitúráig. A másik a helyes légzéstechnika elsajátítása, ami abban segíti, hogy jobban megismerjük saját testünket. A harmadik pedig a meditáció és relaxáció, amely segít a résztvevőknek a lelki dolgokra összpontosítani. A pozitúrák megtanulása erősíti a testet, ezáltal az illető képes lesz hosszú időn keresztül ülni és meditálni. A sok meditáció és relaxáció javít a közérzeten, a stressz csökkentésével pedig a jóga az immunrendszerre is jó hatással lesz.

 


Időpont:

péntek - vasárnap, egész napos

Helyszín:

Gyógyító tér

Hozzáadom a naptáramhoz:

0